Pages

Wednesday, November 10, 2010

keindahan yg masih lg terbela..

 snap ngn sony ericsson J105i jer (2.0 megapixel)

Cuti sem nk raye haji ni aku balik kg kt kemaman la mane lg kn..baru2 ni p jalan2 ngn kwn baik aku..haha da b'bulan2 x jumpe pantai mcm ni la gayenye..gatai shoot gambau jer..tp yg aku shoot yg ni mmg cantik gler r pantai ni..pantai Teluk Mak Nik/ Intan/ Monica Bay..pantai kaye dgn name..hu3 3 name skali sapu..

x der motif

ha ni air yg ade bertakung dalam tunggul kayu..nasib aku x p ddk sane..maklumlah xcted sgt  lame x jumpe pantai..hari hujan pn redah lagi..ape heran ape org nk ckp..janji diri sndri..kn3..

gambau curi

aik ha ni la kawan baik aku 2..bakal nurse..sbb 2 aku bwk die g pantai..kalu lemas blh la die buat CPR kt aku ni..aku ni syg nyawa lg..exam x ambik lg ni sem ni..haha tp gatai jgk p jln pantai 2..da la ombak tgh kuat angin tgh kencang..huhu nsb mak n ayh aku sporting..selamat...

hijau yg indah

urm...rumput pn snap ke?? walaupun sekadar rumput biasa..tapi rumput ni sgt berjasa..'jadilah diri mu seseorang yg berguna'..so merenung kejadian alam ini..aku memilih jalan seperti mana aku ade sekarang..bkn mudah utk kite dpt sesuatu..ttp itu x jgk mustahil..cume plu percaya pd diri sendiri itu lg penting..walaupun kite pnh jatuh kite pnh gagal..tp kegagalan itu lah yg menjadi motivasi kita utk hari depan..so pada kwn2 yg merasa diri 2 blm berjaya..jgn berputus asa..teruskan perjuangan..msh byk lg yg kite kena tempuh..tp jg sampai kita leka dgn kejayaan hari ini @ semalam..kerana kejayaan semalam 2 lah akan menjerat  kita nanti..so renung2knlah..

No comments:

Post a Comment